Bıyık Ekimi

Erkeksi görünümün yüzdeki en önemli öğelerinden olan bıyıklar çeşitli nedenlerle seyrelerek dökülebilirler. Gelişen teknolojinin de yardımıyla bu tür sorunlar bıyık ekimi operasyonu sayesinde kesin olarak ortadan kaldırılabilmektedir.

Hastalarımızın konforu ve güvenliği için hastalarımıza şehir içi ulaşımlarında yardımcı oluyoruz.

İlk olarak doktorunuz ile tanışacak ve danışmanlık hizmetimizden yararlanacaksınız. Belirli testler ve doktor muayenesi sonucunda Bıyık Ekimi için sağlığınızın uygun olup olmadığını öğreneceksiniz.

sakal-ekimi-e1585060583511

BIYIK DÖKÜLMESİNİN NEDENLERİ

Bıyıkların kalitesini etkileyerek dökülmelerine yol açan birçok farklı neden bulunmaktadır.

Bıyık kayıplarında öncelikle dökülmenin altındaki nedeni araştırmak için uzman bir doktora başvurulmalıdır. Özellikle hormonal rahatsızlıklar ve metabolik hastalıklar dikkatlice araştırılmalıdır. Dökülmenin kalıcı olduğu durumlarda bıyıkları sıklaştırmak, sağlıklı ve doğal bir görünüm kazanmak için en etkili çözüm olan bıyık ekimi operasyonu gerçekleştirilebilir.

Bıyıkların dökülmesinin başlıca nedenleri aşağıdaki gibi sıralanabilir:

-Dihidrotestosteron (DHT) hormonu eksikliği veya bu hormonun aktivitesini kaybetmesi,
-Hormonlara bağlı olarak gelişen sorunlar,
-Yüz bölgesinde yaralar ve yanık izleri,
-Çeşitli cilt hastalıkları,
-Genetik kodlara bağlı rahatsızlıklar.