Kadın Saç Ekimi

Saç kaybı ya da dökülmesi sadece erkekleri etkileyen bir problem değildir. Birçok kadında saç kaybı ya da dökülmesinden muzdariptir.

Hastalarımızın konforu ve güvenliği için hastalarımıza şehir içi ulaşımlarında yardımcı oluyoruz.

İlk olarak doktorunuz ile tanışacak ve danışmanlık hizmetimizden yararlanacaksınız. Belirli testler ve doktor muayenesi sonucunda Saç Ekimi için sağlığınızın uygun olup olmadığını öğreneceksiniz.

kadin-sac-dokulmesi

KADINLARDA SAÇ DÖKÜLMESİ NEDENLERİ

Kadınlarda saç dökülmesine neden olan etkenlerin bazıları genetikken bazıları da dış etkenlerden kaynaklıdır. Bunlara ek olarak kadın vücudunda belirli dönemlerde yaşanan değişimler de saç dökülmesini tetikleyebilmektedir.

Bir kadının vücudunda büyük strese sebep olan hamilelik saç dökülmesine neden olan önemli faktörlerden biridir. Hormon dengesinden kemik yoğunluğuna, saç sağlığından diş sağlamlığına kadar etkileyebilen hamilelik ayrıca vücuttaki kaynakları tüketmeye de meyillidir. Bu nedenle çeşitli şekillerde stresin ortaya çıkması beklenebilir. Saç dökülmesi bu belirtilerden biridir.

Kadın vücudunda özellikle metabolizma ve hormon dengesi üzerinde çarpıcı değişikliklere neden olan bir diğer dönem de menopoz dönemidir.

Ek olarak farkına varılmayan bir diğer neden ise kişinin saç şeklidir. Daha açık belirtmek gerekirse bireyin saçını bağlama şeklidir. Saçları başın arkasında toplayarak bağlamak ya da topuz yapmak kadınlar arasında yaygın bir saç şeklidir. Ancak saçların sürekli olarak çok gergin kalması, çekiştirilmesi ve zorlanması toplanan saçın çok gergin kalması gibi etkenler uzun süre tekrar ettiğinde karakteristik bir saç dökülmesi halini alabilir.

Bunların dışında genetik miras yani kalıtım yoluyla bireye aktarılan saç dökülmesi eğilimi de kadınlarda saç kaybına neden olabilecek başka bir etkendir.