Saç Ekim

Saç ekimi, vücudun bir bölgesindeki sağlıklı ve güçlü kıl köklerinin özel yöntemlerle toplanıp saçın seyreldiği ya da kelleşen bölgelerine ekilmesi ile yapılan tedavidir.

Hastalarımızın konforunu ve güvenliğini sağlamak için hastalarımıza şehir içi ulaşımlarında yardımcı oluyoruz.

İlk olarak doktorunuz ile tanışacak, danışmanlık hizmetimizden yararlanacaksınız. Belirli testler ve doktor muayenesi sonucunda Saç Ekimi için sağlığınızın uygun olup olmadığını öğreneceksiniz.

Saç-Ekimi-Kimlere-Yapılmaz-1-scaled

SAÇ DÖKÜLMESİNİN NEDENLERİ

Saç dökülmesini önlemek için geliştirilen birçok yöntem bulunmakta ancak bunlar arasında en etkili ve tatmin edici çözüm saç ekimidir.

-Saç dökülmesinin en yaygın nedeni kalıtsal kelliktir. Ailenizde kellik öyküsü varsa, bu türde saç dökülmeniz olabilir.

-Hormonsal değişiklikler geçici saç dökülmesine neden olabilir. Örnekler arasında hamilelik, doğum, menopoz bulunabilir.

-Saç dökülmesine neden olabilecek tıbbi durumlar ise tiroit hastalığı, saçkıran, saç mantarı gibi kafa derisi enfeksiyonu olarak sıralanabilir.

-Saç dökülmesi, tedavi için kullanılan ilaçlardan da kaynaklanabilir. Kanser, yüksek tansiyon, eklem iltihabı, depresyon, kalp sorunları gibi hastalıkların ilaç tedavileri örnek gösterilebilir.

-Fiziksel veya duygusal bir şok gözle görülür saç dökülmesini tetikleyebilir. Bu tür şokların örnekleri arasında ailede ölüm, aşırı kilo kaybı, yüksek ateş bulunabilir.

-Protein, demir ve diğer besin maddelerinden yoksun bir beslenme şekli de saçların incelmesine neden olabilir.